Taranta, Pizzica: Cosa dice la canzone salentina “Santu Paulu”?

tarantachannel news

tarantachannel_loghi

Nella playlist Video “Pizzica Salentina, Taranta e Musica Grecanica – Canzoni con Testo, Sottotitoli, Lyrics” di TARANTAchannel trovi varie canzoni salentine con testo sullo schermo / nei sottotitoli (Video contrassegnati dal simbolo CC su Youtube) o nella descrizione video sotto il player. Tra gli ultimi Video con testo ecco la versione Live “SANTU PAULU” dei CONTACUNTI con il testo in salentino (nella descrizione video sotto il player Youtube).

 

SANTU PAULU Testo della canzone in salentino by CONTACUNTI

Lu Santu Paulu meu de le tarante

Lu Santu Paulu meu de le tarante

pizzichi le caruse ‘mmenzu ll’anche

pizzichi le caruse ‘mmenzu ll’anche

Lu Santu Paulu meu de li scurzuni

E lu Santu Paulu meu de li scurzuni

pizzichi li carusi a li carzuni

pizzichi li carusi a li carzuni

E Mamma comu balla la taranta la pizzicau

E Mamma comu balla la taranta la pizzicau

me pizzicau allu core mamma mia ce dulore

ca la pizzicau allu core mamma mia ce dulore

E Mamma comu balla la taranta la pizzicau

E Mamma comu balla la taranta la pizzicau

me pizzicau allu core mamma mia ce dulore

ca me pizzicau allu core mamma mia ce dulore

Addhù te pizzicau la tarantella

Addhù te pizzicau la tarantella

sutta de la putia te la vunnella

sutta de la putia te la vunnella

E Mamma comu balla la taranta la pizzicau

E Mamma comu balla la taranta la pizzicau

me pizzicau allu core mamma mia ce dulore

ca me pizzicau allu core mamma mia ce dulore

E Na na na, comu balla fijama

Na na na,comu balla fijama

ca pizzicau allu core mamma mia ce dulore

ca pizzicau allu core mamma mia ce dulore

La pizzica è sciuta a longa vita

La pizzica è sciuta a longa vita

la grazia l’ane fatta stammatina

la grazia l’ane fatta stammatina

E Mamma comu balla la taranta la pizzicau

E Mamma comu balla la taranta la pizzicau

me pizzicau allu core mamma mia ce dulore

ca me pizzicau allu core mamma mia ce dulore

Na na na, comu balla fijama

Na na na, comu balla fijama

me pizzicau allu core mamma mia ce dulore

ca me pizzicau allu core mamma mia ce dulore

Nu fu taranta né fu tarantella

Nu fu taranta né fu tarantella

ma fu lu vinu te la garrettella

ma fu lu vinu te la garrettella

E Mamma comu balla la taranta la pizzicau

E Mamma comu balla la taranta la pizzicau

me pizzicau allu core mamma mia ce dulore

ca pizzicau allu core mamma mia ce dulore

Na na na,comu balla fijama

Na na na,comu balla fijama

ca me pizzicau allu core mamma mia ce dulore

ca me pizzicau allu core mamma mia ce dulore

Na na na,comu balla fijama

Na na na,comu balla fijama

ca me pizzicau allu core mamma mia ce dulore

ca me pizzicau allu core mamma mia ce dulore

Informazioni su tarantablog

TARANTAblog is the TARANTA NEWS Planet related to the Best of Pizzica, Taranta, Popular Music and World Music News from Salento (Apulia - Italy). It is the BLOG containing the main TARANTA News by TARANTA Channel (Youtube channel): www.youtube.com/tarantachannel
Questa voce è stata pubblicata in Concerti 2014 di Pizzica Salentina e Taranta, Concerti di TARANTA su FACEBOOK, Concerti di TARANTA su GOOGLE +, Concerti di TARANTA su TWITTER, Concerti di TARANTA su YouTube, Contacunti, folk music, italian music, italian popular music, italian world music, Music, musica della Grecìa Salentina, Musica Popolare, musica popolare italiana, musica salentina, pizzica salentina, pizzica tarantata, Taranta, taranta 2014, taranta links, taranta music, taranta on youtube, taranta salentina, taranta video, tarantachannel, TARANTAchannel Concerti e contrassegnata con , , , , , , , , , , , . Contrassegna il permalink.

Lascia un commento

